The Confetti Collective is de plek waar wij je helpen om op te vallen in je markt, door het neerzetten van een sterke branding en online marketing strategie. Zodat jij het bedrijf en leven kunt creëren waar je van droomt. Omdat elk moment telt. 

 TheBlog

follow @confetticollectivenl

01

Weten wat je moet posten op Instagram als ondernemer

02

Vind jij het lastig om (de juiste) klanten aan te trekken?

03

In één uur per week, al jouw social media content inplannen
You might like this

Download nu

meld je nu aan

Gratis webinar: Meer klanten krijgen via instagram

gratis webinar
nieuw e-book

Als ondernemer zijn we soms zo bezig met het aantrekken van nieuwe klanten, online marketing en social media, dat we soms vergeten dat er al een hele waardevolle kans voor onze voeten ligt: het zodanig goed helpen van onze huidige klanten dat zij ambassadeurs zullen worden van ons merk. In deze video gaan we daarom in op de customer experience en kijken hoe we die kunnen verbeteren om én onze klanten beter te helpen, én te zorgen voor een constante stroom aan leads door mond tot mond reclame.

Sociale bewijskracht is een van de meest effectieve manieren om een nieuwe klant over te laten gaan tot aankoop. Dit zie je bijvoorbeeld heel erg duidelijk terug bij webshops, die reviews over het product waar jij naar kijkt duidelijk in beeld hebben staan. En zelf merk je dit waarschijnlijk ook heel goed in het dagelijks leven: wanneer je een vriend of vriendin om advies vraagt wat betreft een bepaald product of dienst, hecht je veel waarde aan zijn of haar mening en zal je sneller geneigd zijn iets te kopen waar zij al ervaring mee hebben.

 

Meer leren? Bekijk de video!

Wil jij meer leren over CEO worden van jouw bedrijf en het creëren van het leven waar  jij gelukkig van wordt? Meldt je dan aan voor onze AWESOME VIP LIST! Inzichten en motivatie die we alleen daar met jou delen.
Bewaar dit artikel op Pinterest
Verbeter je customer experience en maak ambassadeurs van je klanten.  #ondernemen #klanten #bedrijf #businesstips

The comments +

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *