Welkom bij The Confetti Collective. Wij zijn Raisa & Elsa & wij helpen je om te ondernemen vanuit een goede basis & je bedrijf onweerstaanbaar te maken voor jouw ideale klant. Zodat jij het bedrijf en leven kunt creëren waar je van droomt. Omdat elk moment telt. 

follow @confetticollectivenl

Download nu

nieuw e-book

In deze allereerste aflevering van The Confetti Collective podcast praten we over ondernemen vanuit authenticiteit. Zo vertellen we je over een bijzondere tekst die we laatst lazen over het verschil tussen uniekheid en authenticiteit, we hebben het over de veranderingen die we zien binnen de marketing en maatschappij, en over hoe wij authenticiteit praktisch vormgeven door middel van kernwaarden. En bespreken we tot slot over hoe je die kernwaarden nu precies gebruikt binnen je bedrijf.

Ondernemen vanuit authenticiteit / Authentiek ondernemerschap - Confetti Collective podcast

 

Luister de aflevering nu op
iTunes / Apple podcast
Spotify
Soundcloud.

 

Of lees verder voor een klein voorpoefje van deze podcast. Én, scroll even door om te zien hoe we jou nog verder kunnen helpen.

 

 

Het verschil tussen ‘streven naar uniek zijn’ en ‘ondernemen vanuit authenticiteit’

In de marketing wordt vaak gepraat over USP’s (Unique selling points), oftewel: de dingen die een bedrijf of ondernemer uniek maken. Maar wanneer wij hier over praten met ondernemers, merken we dat zij vaak vast lopen op het woord ‘uniek’. Hoe kun je immers nog uniek zijn in een wereld waar (bijna) alles al is gedaan. Hoe onderscheid jij je van die honderden, of misschien wel duizenden binnen jouw vakgebied? Uniek, of unique in USP’s, mag je wat ons betreft met een korreltje zout nemen. Je hoeft namelijk niet letterlijk uniek te zijn in je aanbod of service om succesvol te zijn. Het gaat er wat ons betreft veel meer om dat je dingen op jouw manier doet. Jouw authentieke manier. Dat je keuzes gaat maken op basis van wat bij jou past in plaats van wat je denkt dat hoort. 

Elizabeth Gilbert zegt er in haar boek ‘Big Magic’ het volgende over: 

“These days, I am far more moved by authenticity. Attempts at originality can often feel forced and precious, but authenticity has quite resonance that never fails to stir me. Just say what you want to say, then, and say it with all your heart. Share whatever you are driven to share. If it’s authentic enough, believe me – it will feel original.” 

Authenticiteit is altijd al heel belangrijk geweest in de marketing, maar inmiddels is het noodzakelijk om een authentiek bedrijf te leiden als je klaar wilt zijn voor de toekomst. Een mooie ontwikkeling als je het ons vraagt! We weten zeker dat wanneer jij (nog meer) gaat communiceren vanuit authenticiteit, dat het hele mooie dingen voor je bedrijf gaat doen. Wil je weten wat? En hoe je daar komt? Luister dan deze aflevering van de podcast.

 

Meer leren?

In onze Confetti Academy helpen we jou als ondernemer, om te groeien met je bedrijf. We helpen jou om te kiezen voor het bedrijf en het leven te kiezen waar je écht gelukkig van wordt. Dit doen we door middel van maandelijkse informatie en inspiratie in de vorm van een magazine over ondernemen, een besloten IG account met tips en tricks én offline momenten waarop we elkaar als groep verder helpen. We helpen je om aan je bedrijf te werken in plaats van altijd maar er in. En om dus door middel van een strategie, toe te werken naar je doelen.

Met The Confetti Academy schakel je ons in als jouw online coach, en helpen we jou groeien met je bedrijf op een duurzame en effectieve manier. Lees hier alles over The Confetti Academy

Ondernemen vanuit Authenticiteit // Podcast

Marketing, Podcast, Strategie

The comments +

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Vind jij het lastig om (de juiste) klanten aan te trekken?

Met dit keer op keer bewezen stappenplan (e-book + opdrachten) t.w.v. €37,- helpen we jou om vanaf nu écht op te vallen in jouw markt en de basis te zetten om de juiste klanten aan te gaan trekken.

Download nu tijdelijk voor maar €1,-

De zes onmisbare stappen om op te vallen in jouw markt.

Wil jij niet langer het gevoel hebben dat je eigenlijk maar wat doet, als het aankomt op opvallen in jouw markt? In dit e-book t.w.v. €37,- delen we dit keer op keer bewezen stappenplan met 6 stappen, die jou gaan helpen om op te vallen in jouw markt.

Vertel me meer! >

E-book

t.w.v. €37,-
nu tijdelijk voor maar €1,-