The Confetti Collective is de plek waar wij je helpen om op te vallen in je markt, door het neerzetten van een sterke branding en online marketing strategie. Zodat jij het bedrijf en leven kunt creëren waar je van droomt. Omdat elk moment telt. 

 TheBlog

follow @confetticollectivenl

01

Weten wat je moet posten op Instagram als ondernemer

02

Vind jij het lastig om (de juiste) klanten aan te trekken?

03

In één uur per week, al jouw social media content inplannen
You might like this

Download nu

meld je nu aan

Gratis webinar: Meer klanten krijgen via instagram

gratis webinar
nieuw e-book

Bloggen: iedereen zegt dat je het moet doen, en je wil het ook wel, maar waar moet je dan over schrijven? En hoe? Melanie van Happy Photographer deelt met jullie haar geheim om een blogpost te schrijven in 30 minuten!
Haal even diep adem. Want bloggen; dat is helemaal niet zo moeilijk. Newsflash – je hebt er geen speciaal talent voor nodig, hoeft er geen journalistiek voor te studeren en er is stiekem ook geen magische formule voor. Wat die holy grail dan wel is? Jezelf zijn! Want wat je doet is misschien niet uniek, maar jij wel. En daarom vinden mensen het interessant om je te volgen.
Wanneer je gaat bloggen, wil ik je vooral aanraden om bij onderwerpen te blijven die dichtbij jouw hart liggen. De kans is groot dat je er dan honderduit, vol passie en zonder moeite over kunt praten. Voor mij zijn dat mentor-onderwerpen. Ik vind het zó leuk om mensen te laten zien dat iedereen dezelfde kansen heeft op succes, dat het zo ontzettend belangrijk is om in jezelf te geloven en ergens vol voor de durven gaan. Ik praat er het liefst de hele tijd over, tegen iedereen die ik tegenkom omdat niets me blijer maakt dan mensen zelfvertrouwen geven. En dat is ook precies de reden waarom ik dit blog in een half uurtje kan schrijven.
Begin met het beantwoorden van de volgende vragen:
– Wat is jouw onderwerp? Waar praat je veel over en wat geef jou nu echt energie om anderen over te vertellen?
En begin dan te schrijven. Alsof je het tegen iemand hebt die altijd vol interesse naar jouw verhalen hierover luistert. Je beste vriendin, vriend, man, mede-ondernemer, noem het maar op.
Waarom? Omdat je dan 1) automatisch jezelf bent en 2) ook vaak meteen in de juiste volgorde schrijft. Want, als je iets te vertellen hebt dan begin je van nature met hetgeen dat voor jou het meest belangrijk is. Let vooral ook niet te veel op het ‘perfecte aantal woorden’ en dat soort dingen, maar deel gewoon! Op het moment dat jij écht iets te delen hebt zullen mensen het willen lezen. Of het nu drie zinnen op social media zijn of een half boek. Jouw hart maakt een verhaal of blog interessant. Jezelf zijn dus, dat kan iedereen!
 
PS: meer lezen over dit onderwerp? Bekijk ook eens:
– Evergreen content creëren in 5 stappen.
– De voordelen van gastbloggen
 
 
 

The comments +

  1. Giovanna Jansen

    April 29th, 2018 at 1:40 pm

    Mooie blog! Helemaal waar, als je schrijft over waar je hart vol van is, dan gaat het schrijven vanzelf.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *