Aandacht voor de klant|Blog voor creatieve vrouwelijke ondernemers
Aandacht voor de klant|Blog voor creatieve vrouwelijke ondernemers
Geef iedere klant wat hij verwacht, jouw aandacht!

27/06/2017

Welkom bij The Confetti Collective. Ik ben Cynthia en ik help je om te ondernemen vanuit een goede basis & je bedrijf onweerstaanbaar te maken voor jouw ideale klant. Zodat jij het bedrijf en leven kunt creëren waar je van droomt. Omdat elk moment telt. 

follow @confetticollectivenl

Soms vraagt een opdracht of taak misschien wat meer aandacht en tijd dan jij op dat moment kan bieden. Er zijn namelijk nog zoveel meer dingen die jouw aandacht vragen. Dingen die op dat moment ook misschien wel veel leuker zijn om je mee bezig te houden. Een nieuw plan uitwerken of de website in een nieuw jasje steken, alles lijkt op dat moment interessanter dan die ene opdracht die je maar voor je uit blijft schuiven. Maar girlboss, vergeet niet dat ook deze klant voor jou gekozen heeft en recht heeft op jouw onverdeelde aandacht!

Wees dankbaar

Tijd dus om jezelf weer een duwtje in de goede richting te geven. Je hebt waarschijnlijk heel veel tijd en energie in gestoken in het werven van klanten. Herinner jezelf er dus nog even aan hoe bijzonder het is dat deze klant op jouw pad is gekomen. Het pad wat jij zo zorgvuldig uitgestippeld hebt. Ook door deze opdracht is het voor jou mogelijk om op eigen benen te staan en je dromen na te jagen! Nu je A hebt gezegd en deze opdracht aangenomen hebt, kun je het beste ook gewoon maar B zeggen en ervoor gaan! Pak het aan als een echte powervrouw en maak ook deze klant blij!
 

Maak waar wat je beloofd

De klant is namelijk enthousiast over jou of jouw product. De klant verwacht precies dat te krijgen, waarmee jij hem al die tijd enthousiast hebt gemaakt. Daar wil hij voor betalen. Datgene dat hij bij andere klanten gezien of gehoord heeft, dat wil hij ook! Daarom is het zo ontzettend belangrijk dat je altijd op hetzelfde niveau je werk aflevert. Daarom ben je uiteindelijk toch ook voor jezelf begonnen? Omdat jij gelooft dat jij dit nóg beter kunt dan alle anderen! Op jouw eigen speciale manier, dus hou dat vast. Altijd!
Verpak jij bijvoorbeeld altijd je producten mooi in voordat je ze verzend? Dan ook bij deze klant. Ook al is een product in de sale. Krijg iedere klant altijd iets lekkers bij de koffie? Dan ook vandaag. Zelfs als dit betekent dat je hiervoor opnieuw naar de winkel moet.
 

De sleutel naar je droomopdracht?

Het zijn echt de kleine dingen die het doen. Jij maakt namelijk met jouw liefde, tijd, enthousiasme en aandacht voor je werk, deze klant blij. En als jij deze klant blij weet te maken, betekent dat automatisch dat hij er over gaat vertellen. Bij andere potentiele klanten. En geloof mij maar, daar kan die ideale klant of die droom van een opdracht zomaar opeens tussen zitten!  En dat betekent dat jij weer een stapje dichter bij jouw doelen bent. Herinner je daar nog één keer aan voordat je aan de slag gaat, er komt vast iets moois van!

The comments +

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *